flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ІНСТРУКЦІЯ про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації Острозьким районним судом Рівненської області


 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

 

Наказ

 

 

Острозького районного суду Рівненської області

 

 

22.05.2020 № 16

 

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання

або друк документів, які надаються запитувачам інформації

Острозьким районним судом Рівненської області

 

1.            Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (зі змінами) визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Острозьким районним судом Рівненської області (далі – судом).

2.             Структурний підрозділ або виконавець, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою керівника апарату суду або особу яка його заміняє про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

3.            Керівник апарату суду або особа яка його заміняє, не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності завізовану ним службову записку для проведення розрахунку фактичних витрат та виписки рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

4.            Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності на підставі отриманої службової записки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до суду для надання його запитувачу інформації.

5.            Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності спрямовує кошти, отримані від запитувача, які надійшли на рахунок територіального управління, на відновлення касових видатків, згідно з методикою розрахунку розподілу загальних витрат на копіювання або друк (додаток 3).

6.            Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року №740 (зі змінами).

7.            Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

8.            Після надходження коштів на рахунок територіального управління від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою суд, з зазначенням дати надходження коштів на рахунок територіального управління.

9.            Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення структурний підрозділ або виконавець, який готує інформацію на запит, надає копії документів запитувачу інформації.

10.        Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

11.        Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.

12.       Відмовою вважається ненадходження протягом 20 календарних днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на рахунок територіального управління, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою суд.

 

 

 

 

Додаток 1

Розмір фактичних
витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

Послуга, що надається

Норми витрат

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,4 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

Примітка

Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів

 

 

 

 

Додаток 2

 

 

Надавач послуг

територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській  області

33024, м. Рівне, вул. Симона Петлюри, 10

код ЄДРПОУ 26259988

Реєстраційний рахунок  UA6482017203431610001100010559

в Державна казначейська служба України, м. Київ

МФО банку 820172

 

 

 

Платник

_________________________________________________

_________________________________________________

_________________________________________________

_________________________________________________

 

 

Рахунок № ___

від “___”  _________  2020 р.

 

 

Назва

Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн.

Кількість сторінок, од.

Ціна (без ПДВ) грн.

1.

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

 

 

2.

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

 

 

3.

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

 

 

 

4.

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього до сплати:  ________________________________________________________

                                                                            (сума прописом)

 

Керівник_________________               Головний бухгалтер ___________________

                            (підпис)                                                                          (підпис)

 

 

Додаток 3

 

Методика розрахунку розподілу загальних витрат на копіювання або друк за кодами економічної класифікації 2210 та 2240 для відновлення касових видатків

 

1.   Першочергово необхідно розрахувати вартість одного аркуша паперу і вартість одностороннього друку на аркуші паперу.

Ва.п.=Вп/500, де

Ва.п. – вартість одного аркуша паперу,

 Вп – вартість пачки паперу,

500 – кількість аркушів паперу в пачці.

Вд.а.п.=Вз/1400, де

Вд.а.п – вартість друку аркуша паперу,

Вз – вартість заправки картриджу,

1400 – кількість сторінок друкує заправлений картридж.

Ва.п.+Вд.а.п.=В, де

В – загальні витрати на копію або друк одного аркуша паперу.

2.   Загальні витрати В становлять 100%. Необхідно розрахувати у відсотках Ва.п. та Вд.а.п.

В – 100%

Ва.п. – х%; х(Ва.п.)%=Ва.п.*100%/В;

В – 100%

 Вд.а.п. – х%; х(Вд.а.п.)%=Вд.а.п.*100%/В.

3.   Витрати на копіювання або друк сплачені запитувачем інформації розподіляють за кодами економічної класифікації таким чином:

витрати за КЕКВ 2210 = Вз*х(Ва.п.)%;

витрати за КЕКВ 2240 = Вз*х(Вд.а.п.)%,

де Вз – витрати запитувача сплачені на підставі виставленого рахунку (додаток 2). У сумі витрати за КЕКВ 2210 та КЕКВ 2240 не повинні перевищувати Вз.